Pages

Monday, September 2, 2013

ランチ//ブランチなう!☆ Lunch//Brunch Now!

ヽ( ´ ∇ ` )おはようございますぅGood morning!

祖父母とランチに行きました!
I went out to brunch with my grandparents today!


中国の食べ物を食べました、

ほんとうにおいしかった。
We got Chinese food, it was very very delicious


私の祖父母は、

あまりにも多くの食べ物を注文しましたー笑
My grandparents ordered too much food, but that's expected haha :)


今日のメイクは明るくてシンプルです^^)

Today's makeup is a bright and simple makeup!


今日の服は小さなフラワープリントのワンピースです!

Today's outfit is a small flower printed dress!

写真を撮るの時に、家の中にいましたから、裸足でした。
When I took the photo, I was inside of my house, so I'm barefoot. Sorry haha!



みなさま、

Everyone,


❀ ラブリー日を過ごしてください❀ 

Please have a LOVELY day : )



ーララ

LALA

No comments:

Post a Comment